viernes, 10 de diciembre de 2010

Conferència sobre la mediació

La conferència sobre la mediació, que ens ha fet en David, m'ha semblat molt interessant.

Jo, l'any passat, al Cicle Superior d'Educació Infantil que vaig cursar, també vam tractar aquest tema. Vam mirar els tres vídeos que ens a penjat la mestre Mar Camacho, i ho vaig entendre molt millor, el què és el paper del mediador.

Però avui, amb la xarrada, encara m'ha quedat més clar. 

En David, ens ha posat exemples quotidians de la seva pròpia vida, ens ha posat moltes paraules relacionades amb ell i a la vegada ens l'ha a relacionat, totes i cadascuna d'elles amb la mediació. Trobo que això es molt difícil de fer, i encara més difícil d'explicar i de fer que ens agradi. 

El projecte que ha fet pel seu centre, hem sembla molt adequat, es més crec que tot centre hauria de tenir un racó on es tractés els conflictes. Es veritat que no sempre, utilitzant aquest mètode es solucionen tots els problemes, però almenys es podria intentar, i n'estic segura de que en solucionarien molt.

Penso, que té molts raó quan diu que, a l'hora del pati quan van dos infants al mestre i els diu que un l'ha pegat a l'altre, el primer que ha de fer el mestres es, preguntar a les dues parts, què ha passat, i en el cas de que les respostes discrepin, seguim el procés de mediació.

Aquesta xarrada, la he trobat molt útil, ja que gràcies a ella he ampliat coneixements adquirits anteriorment. I trobo que ha sigut en el moment idoni, ja que es abans del treball.

Espero que amb tots els coneixements que tinc pugui fer un bon treball.


Ester Muñoz Gálvez

No hay comentarios:

Publicar un comentario