sábado, 27 de noviembre de 2010

Comentari sobre les exposicions del projecte final

La meva opinió sobre les exposicions d'ahir, es molt bona.

Tots i cadascun dels projectes finals, van estar molt bé. A més, a més aquest treball, es nota que tots ens hem esforçat per a que surti bé. 

El que més hem va agradar, va ser que, tots vam escollir un tema diferent a tractar i tots molt interessants. 

En el que jo no m'hi he volgut fixar gaire, ha sigut en la exposició, degut a que al ser una de les nostres primeres exposicions davant de tanta gent, (encara que gairebé ens coneixem tots) ens vam posar tots molt nerviosos, i els nervis sempre juguen males passades. Tot i així, ja he dit que no va haver cap exposició que no m'agradés.

Personalment, crec que trobaré a faltar els divendres amb l'ordinador a la universitat per aprendre cada setmana alguna cosa més. 

No pensava que aprendria tant en aquesta assignatura. M'ha agradat molt, la veritat.

Espero que a tots els hagi agradat la exposició del meu grup, el repàs per a infants de 1r de primària. A la exposició al haver d'anar tan ràpid vam ensenyar molt poques activitats, però n'hi ha moltes, i de molt boniques i treballades.

No hay comentarios:

Publicar un comentario