martes, 9 de noviembre de 2010

Reflexió final: “L’alfabetització multimodal i les habilitats comunicatives”

Aquesta part de l’assignatura, al principi no entenia gairebé perquè l’havíem de fer. Però ara, que ja la hem acabat, ho entenc molt bé.

Des del meu punt de vista m’ha sigut útil, i en el moment en que ja tingui el grau i ja sigui mestre, també hem pot ser-ho, ja que he après moltes coses.
Puc comunicar-me i comentar amb altres professors tot el que jo vulgui o necessiti gràcies a: Google docs, blocs, videoconferències, ScreenToaster, Delicious, Microblogging entre molts d’altres.

També trobo molt bé, poder fer exercicis com el Javaclic, Hot Potatoes, Quaderns virtuals, etc. perquè d’aquesta manera els infants poden treballar a casa (i a l’escola) i repassar, i a la vegada també tenen els resultats a l’instant.

Lo millor de tot això es que no és gaire difícil de fer, encara que sí que és una mica entretingut i et porta bastant de temps.

La Pissarra Digital Interactiva, també és un utensili que hem va cridar molt l’atenció, una vegada es té el control de la utilitat i se sap bé com funciona pot ser molt útil per les classes de tot tipus de cursos, des dels 3 anys fins a la universitat podria incloure.

On podem trobar molta informació sobre les noves tecnologies a l’aula, es a la plana Web de la XTEC, al apartat on posa EduCat1x1 (a dalt, a la dreta).

Les Wiki i les Webquest, també trobo que és un material prou bo. Tant per a mestres, alumnes i pares. Això sí per a infants a partir d’una certa edat (7-8 anys), degut a que els infants més petits potser els hi seria una mica complicat això de anar llegint informació.

Ha sigut una assignatura on el temps ha sigut molt ben aprofitat. I on realment no s’ha fet una assignatura pesada, mes aviat tot el contrari, divertida i dinàmica. Personalment m’ha motivat a anar investigant tots i cadascun dels programes explicats a l’aula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario